Dålig uppdatering

2012-04-13 / 10:42:04

Men så är det! Har inte haft tid att skriva helt enkelt!


I dag är det Jamies första dag själv på dagis! Är så stolt över min lilla snutt! Han är så otroligt duktig!

Så själv är man hemma och gör...jadu, inte ett skit än så länge. Har bara slappat. Men ska passa på att städa för i kväll ska min gudson sova här. Lilla (stora) Liam!
Har ju varit svårt att ha honom när Jamie var mindre och sov dåligt och så. Men nu sover Jamie bra och sköter sig själv för det mesta så nu jävlar ska vi ha mys!

Först ska jag hämta lillen på dagis, åka ner till mormors jobb och hälsa på lite och sedan mot Leos Lekland :) där Vi möter upp Liam!
Ska bli mysigt! Som tur är ska faster Bea med oss. (kände att det skulle vara lite för mycket att vara där med två energiskott själv).
Sedan blir det att åka hem och mysa till max! :)
Har verkligen sett fram emot detta! Har saknat myskvällar med min Liam!

Så livet som tvåbarns mamma i dag då! Får vi se hur det går ;)

Båda barnen lär väl somna skapligt så då blir det väl lite myskväll för mig själv efter det ^^

Önskar alla en otroligt fin dag! Känner att denna dag har lite extra att erbjuda!




//Jessica - livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: