Allt är bra, bara du tillåter det själv.

2012-09-13 / 08:05:55
 
Jag går igenom en del jobbiga saker just nu. Men vet ni vad? Det är okej!
 
Livet har ju alltid sina upp och nedgångar. Det viktiga är att man inte glömmer bort sig själv, eller glömmer det fina man har omkring sig. 
Senaste tiden har jag strålat av lycka. Om det är något speciellt som hänt? 
Nej, jag har bara lärt mig att uppskatta det jag har. 
 
Förut satt jag och tänkte på allt jobbigt, vänner som ignorerade mig, små tjafsen med familjen, att jag kände mig ensam osv. 
 
Jag har lärt mig att inte tjata på "mina vänner", vill de inte finnas där eller prata med mig är de upp till dem, då lägger vi de på hyllan och prioriterar de som faktiskt ÄR riktiga vänner. 
Jag har lärt mig att försöka uppskatta min familj mer, de ställer upp för mig och Jamie mer än någon annan. De finns alltid där! Så har slutat bjebba om små saker. De gör ändå allt och lite till <3
 
Och självklart kan man känna sig ensam ibland, men jag är aldrig ensam! Jag har världens mest underbara son vid min sida i vått och torrt, jag har min familj och mina underbara vänner. Jag känner bara lyckan i allt, jag hoppas denna känsla håller i sig. 
 
Tack till alla underbara människor som jag har i mitt liv, ni betyder mer än ni kan förstå! 
 
 
 
 
Dags att vila lite innan min efterlängtade undersökning! 
 
 
Ha en underbar dag allesammans! 
Och glöm inte att öppna ögonen, det finns alltid någonting att vara tacksam för <3
 
 
 
 
//Jessica - det är bara DU som kan bestämma om din dag ska bli bra eller dålig! Tänk positivt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: