*~ Jamie ~*

2012-07-17 / 21:41:41
Det är svårt att sätta ord på hur man känner för sitt barn.
Kärleken till min son är det finaste jag har.

Jag kan kolla på honom i timmar och tänka på att han verkligen är min son.
Det är ett mirakel och jag kommer alltid vara evigt tacksam för att just jag hade lyckan att bli mamma till världens finaste pojke.
När jag nattade honom i dag låg han och klappade min kind och viskade mamma.
Så log han stort och gav mig en puss.
Jag vet att jag kan klaga ibland hur situationen är. Ensamstående, inte all tid som man vill ha, han är så busig att man inte orkar ibland osv. Men varför ska jag klaga? Det finns inget negativt.
Visst att det kan vara tufft i bland att vara ensam men det här är ju vårat liv. VI är en familj. En liten MEN bra familj!
Och jag älskar hur vi har det.
I dag sprang vi runt och runt lägenheten och jagade varandra och skratta och skrattade.


Jag ska sluta klaga i tuffa tider FÖR jag är så otroligt lyckligt lottad som det är!
JAG ÄR JU VÄRLDENS LYCKLIGASTE MAMMA!
Och har världens underbaraste son. Vad kan man egentligen klaga på?
Vi har det bra, och jag gör mitt bästa för att vara den bästa mamma som går till Jamie. Jag gör ALLT för honom.



Vi ensamstående föräldrar måste ge oss själva en klapp på axeln till och från. För även om det är svårt i bland så gör vi det bästa vi kan för våra barn.
 
 
 
 
 
Jamie - Mamma älskar dig till månen och tillbaka. Two heart - One love!
 
 
 
 



 










 
//Jessica - My baby boy and I. We will make every day our day!<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: