sometimes you just want to know

2012-07-05 / 00:10:30
Jag satt och kollade på film då jag insåg en sak.
Jag drömmer ju om att hitta någon, så vi kan bli en hel familj igen...
Men insåg precis att jag behöver ingen för att min familj ska bli hel.
VI ÄR REDAN EN HEL FAMILJ! Jag och min Jamie. Det kommer ingenting kunna ändra på.
Jag drömmer om att hitta någon som bara ser mig, som älskar barn och som man kan vara helt tokig med (sig själv).
och jag vet att en dag kommer jag hitta den personen. Men säger till mig själv att sluta "leta".
Det kommer när det kommer helt enkelt.

Det finns någon för alla. Ett lock till varje kastrull...


Jag trodde jag hittat någon..Men tror inte på det längre, för jag har alltid varit en tvåa...Glömmer dyka upp när man bestämt och glömmer ringa. Tror inte att jag betyder så mycket då som jag faktist trodde.
Han går igen något jobbigt just nu, och jag har försökt vara ett stöd, försökt så mycket jag kunnat. Men tror att det är lika bra att byta tåg.. Jag försöker verkligen förstå, och jag försöker verkligen visa att jag finns här (som stöd).
Kollar mobilen hela tiden, så fort den piper så kanske,, kanske det är från han...

Nej, man orkar inte bli helt inne i detta.. Som jag skrev, kanske trodde jag mer än det var...




Hur som helst har jag strålande upplevelser framför mig, och min älskade lilla son.
I morgon kommer Liisa och barnen och kg över till borsökna så ska vi bada i poolen. Sedan hämta plutt på dagis. och dra på vårat äventyr!
Vi har lånat sommarstugan i två dagar.
Först kommer Kg och Kevin med oss och sover en natt. Så ska vi bada och mysa osv.. så bli SÅÅ kul.. Och på fredagen åker Kg och kevin och då kommer i stället Sandra dit. Upprepar en mysig kväll =)


Känner att jag har så många tankar om allt roligt jag och Jamie ska göra... och jag har så många planer om framtiden.
Har satt upp en plan, när Jamie fyller 5 år ska vi åka till disneyland. SÅ DET SÅ! man måste ju ha mål. dags att börja spara? ;P
Nej men jag har ju planerat att bli mång miljonär inom 2 år så vi lär klara oss ;)
 
 
 
 
 
Vill skicka en officiell ursäkt till mina älskade vänner.
Senaste tiden har jag varit överrallt och ingenstans.
Jag har flygit på rosa moln, landad på en spikmatta.
Jag har varit glad, och jag har varit ledsen.
Jag har haft 100000 saker att göra, och jag har setat och kollat in i väggen.

Men något jag inte gjort är att höra av mig till många av er. Förlåt! Ibland har man mycket i tankarna och så glömmer man bort..jag glömmer inte bort ER, jag glömmer bara verkligheten!
 
Men det ska bli ändring på det! Jag lovar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Over and out!
 
//Jessica - Jag är trött på att inget veta....tid finns det gott om, bara man vet vad man väntar på!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: