En romantisk kväll

2012-08-23 / 16:52:05
Det är riktigt mysväder ute.
Jag älskar regn! Det är romantiskt och jag är romantiken själv!
 
*~Kissing in the rain~*
Så därför har jag gjort mig en romantisk middag, tänt upp ljus och spelar mysig musik i bakrunden!
Oftast när jag gör dessa grejer så brukar jag känna att något saknas, att jag känner mig ensam. Att jag vill kunna dela allt mys med någon. Men inte i dag!

I dag känner jag att det är jag som förtjänar lite romantik för engångs skull!
Jag förtjänar att njuta av allt!
 
 
 
En dag kommer jag möta någon att dela allt med.
Tänk va mysiga saker jag kommer kunna göra för någon annan, jag saknar iofs det, att planera, överraska och ge allt man kan i kärlek till någon!
 
Men ibland kan det för omväxlingsskull vara kul att få lite tillbaka...så varsegod mig själv! En riktigt mysig kväll att unna dig själv! tack tack!
 
Ska ta ett varmt bad med tända ljus sen! varför inte lite rosenblad i vattnet?

Det spelar ingen roll om jag gör dessa saker för mig själv. Jag älskar det ändå!
 
 
 
Så nu ska jag fortsätta med min myskväll! Det behöver jag, det förtjänar jag!
 
 
 
 
 
ALLA kärlek till er!
 
 
 
//Jessica - Det behövs inte någon annan för att du ska få det lilla extra. uppskatta dig själv!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: