tjohooo

2012-07-16 / 23:26:09
Ja ni, jag känner väl att jag kanske inte har så mycket att säga även om det hänt en hel del sen jag skrev sist.
 
hade överraskningsfest för syster i helgen. Det blev väldigt lyckat och många fina vänner kom. Så tackar och bockar för alla som var där.


Haft sjukhusbesök efter sjukhusbesök senaste tiden.
Första gången jag sökte var jag säker på att det var spiralen som det var fel på. (eftersom smärtorna började komma efter att den åkte in).
Men om den sitter rätt så är det inget fel sa då gynläkaren och den satt finfint!
Efter x antal prover på akuten, ultraljud på magen och undersökningar visade det sig att det antagligen var spiralen.
Blev skickad till gyn från akuten. och läkaren där sa direkt att han nästan var säker på att det var spiralen.
Att fåtal kvinnor faktist inte tål den och får smärtor. Tack! äntligen en kunnig läkare. MEN om den andra läkaren "visste" om det hade jag sluppit alla timmar på akut, vårdcentral och gyn och alla ingrepp. Och 1000kr fattigare...

blir så trött. hoppas verkligen att det är detta som var felet.
Dock känns det ju ömt nu eftersom han tog ut spiralen så blir det ju irriterat och alla läkare och pressat där jag hade ont så det känns ju.. men på något sätt känns det bättre. =)


Tack älskade mamma som hängde med mig överallt och tog hand om mig.
Man behöver lite ompyssling. <3
Och tack kära pappa som kollade till Jamie medans sjukhusvistelsen. <3

Vad skulle man göra utan en bra familj?







Just nu är jag trött efter alla omständigheter. Sov ett par timmar när jag nattade Jamie, men tror jag skulle kunna däcka om såå...kryper ner brevid min kärlek! Mammas lillhjärta <3
 
 
 
 
//Jessica - Varje dag räknas, glöm inte det!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: