en helt okej dag!

2012-07-30 / 19:15:25
Hej hopp!
 
I dag är det en helt okej dag.
Jag har fått extremt mycket gjort i skolan och en del i lägenheten också.

Men finns en del kvar att göra. Uppsatserna flyter på, har två kvar så är jag klar med kursen (två veckor i förväg) då måste man få skryta lite. ;)
Förövrig så är det bara tre dagar kvar tills lilla prinsen kommer hem, vilket jag längtar enormt till.
Skönt att få starta sina vanliga rutiner igen och speciellt få ha världen mysigaste kille hos sig! Åh va mamma har saknar honom! även om jag faktist har uppskattat den här egentiden också såklart.
I morgon ska jag åka med Anna och Rebecca till Stockholm en sväng och hämta lite saker.
Då Anna flyttar in till Eskilstuna igen. Och jag ärligt säga att det är en av årets stora höjdpunkter. Det har inte blivit att umgås så mycket annars. Men nu jävlar =)
 

Har flera planer framöver som jag ser fram emot.
på torsdag kommer hjärtat som sagt hem, lördag ska vi till sagostigen, och efter det på kalas.
Torsdag nästa vecka kommer mamma, pappa, Timmy, Jannice, (Andreas, Zara, Isa och Lily, och farmor och farfar ) över på födelsedagsmiddag =) Det ser jag fram emot!
 
 
 
 
Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag tjänade på detta inlägg då jag inte har något vettigt att säga för tillfället. Så tjaaaaråååå!
 
 
 
 
 
 
//Jessica - uppskatta det du har! Ge allt du har för att visa kärlek. Alla förtjänar det!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: