Drömmar.. Följa dom eller skita i dom!?

2012-04-04 / 00:14:50

Funderar på om jag ska kämpa dit jag vill.
Börjar ju plugga nu igen i maj.
Har endast 2 kurser kvar så är jag undersköterska.
Ska jag fortsätta till det jag vill bli eller stanna upp.

Jag vill ju bli sexolog.
Har velat det bra läge.
Jobba med att hjälpa folk i deras relationer. Och Det är ju ett ämne som man brinner för. (misstolka inte).
Verkar vara så intressant, men är ju en bra bit att gå.
Jag tar helt enkelt en dag i taget och ser vad som sker, det återstår att se!


Vill tacka min underbara vän kg som åkte och handla åt mig då jag inte kan gå själv. (fortfarande hemma med sjuk son). Det var enormt snällt av dig! Tusen tack!

Jag är så lyckligt lottad med så underbara vänner som jag har :)

Nej nu kallar sängen på mig, dags att krypa till kojs!
Måste bara meddela att Jamie inte har spytt nu under kvällen. Peppar peppar.
Första gången på en vecka. Men än är natten lång så man vet aldrig. Men håller tummarna att han blivit frisk så han kan gå på dagis nästa vecka! :)




Nu tackar jag för mig!
Godnatt och sov så gott allesammans!




//Jessica - livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: