Godmorgon

2012-04-02 / 06:11:10

Hoppas alla har haft en bra natts sömn.
Själv mår man bättre. Och både jag och Jamie har sovit okej i natt.

Ringde rådgivningen i går då Jamie endast spyr på nätterna.
Satt nästan 40min i kö fast jag var första samtalet hela tiden.
Det tycker inte jag är okej.

Tydligen kan dom vara känsliga mot välling efter en magsjuka. Så man ska helst inte ge dom det.

Så klockan 4:30 vaknar Jamie och skriker som en galning. Han var tok hungrig.
Försöker ge honom annat men inget dög.
Efter 2 timmars hysteriskt skrik och gråt så bestämde jag mig för att ge välling.
Om han spyr är det värt det, för han reagerar inte på det, och nu var gränsen nådd för vad han orkade stackarn.

Han fick välling och skrattade lite efter, låg och kollade på mig i sängen och log. Och somnade om.... Klart värt det. Hoppas han behåller det!

Ska försöka slänga mig i säng och få någon timmes sömn till.

Det är inte lätt när det är svårt..

Hoppas han mår bra snart!

Mammas lilla hjärta <3




//Jessica - Livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: