Kärlek!?

2012-04-14 / 15:29:05

Okej, jag har tänkt mycket i dag. Och som ni vet är det inte min starka sida =p

Har tänkt på det här med Att träffa någon.
Frågan är VART man kan träffa någon?

Jag har tröttnat på att festa, så om man utesluter det.
Nätdejting? Nej inget för mig.

Det är inte så att jag är desperat men känner att det skulle vara mysigt att dela livet med någon.
Ha någon som betyder lite extra. Saknar att skämma bort någon, och slippa gå och lägga sig själv om kvällarna.

Vet att det kommer när det kommer, är rent nyfiken, vart träffade ni eran kärlek?


På tal om ingenting så kommer mina tjejer över på filmkväll i dag! Ska bli mysigt. Och så är Jamie hemma förstås så hoppas han sköter sig. Men det brukar inte vara några problem. :)


Jag önskar alla där ute en fin lördag.


//Jessica - livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: