Var nöjd med allt som livet ger

2012-04-01 / 12:06:27

I dag känner jag att det är en underbar dag. Vaknade på riktigt strålande humör!

I dag blir det kalas för kusin Sara, jag hörde något om att taco var inblandat ;) Mmmmmmm

Efter kalaset kommer min lilla sjukling hem <3
Snutten, nu senaste dagarna har han endast spytt på nätterna. 1 gång på natten :/ Pigg och glad på dagarna. Och äter okej.
Skumt.

Men C sa att han åt mycket bättre i dag så jag avvaktar till i morgon med att ringa rådgivningen.

Hoppas han blir bra snart <3

Ja för övrigt knallar väl allt på.

Önskar alla en trevlig söndag!

En liten påminnelse till er alla!
Våga ta chanser, våga satsa för att kunna vinna!
Varje steg räknas!!



Over and out!


//Jessica - Livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: