dags att ta tag i mig själv igen..

2012-07-04 / 20:18:13
Nu har jag haft ca 2 moffo månader.
OM jag nu är så envis att nå mitt mål måste jag ju skärpa mig.
Så i morgon börjar allvaret igen.

Har fortfarande 10kilo att förlora till mitt första delmål. Till de jag vägde innan jag fick Jamie. Så 10 mjölkpaket ska jag slänga ut innan hösten kommer.
Men lite duktig har jag ju varit*förutom de senaste månaderna, host host* då jag lyckades bli av med 13kg i alla fall.. Och mer ska det som sagt bli nu. Mer promenader, äta rätt (men på en viss nivå. jag tänker ju itne sluta leva). tillbaka till gymmet får jag nog vänta med tills min smärta är borta. 

Så nu Jessica, nu kör vi *klappar mig själv på axeln* 
Mitt största mål finns ingen vikt på... utan bara jag kan kolla mig i spegeln och säga: Fan va du är vacker i dag! Då har jag lyckas!



 
 
I morgon far jag och Jamie ut till våran sommarstuga i kvicksund.
Det ska bli mysigt, lite familjemys för oss två.
blir att sova där i två nätter.
Vi ska bada i sandabadet, gå de fina promenadstigarna, grilla, kanske tända brasa på kvällen, och gå till mitt absoluta favorritställe *badberget". Det är en underbart fin plats, där även mina föräldrar förlovade sig.

Hade väl helst velat ha med någon, men alla verkar vara upptagna. (säger jag som typ frågat 3 pers bara xD haha).
Kanske är skönt att bara vara själva också. Bara vi två!
Det är väl bara det, när det blir mörkt ute (jag är mörkrädd okej? ) och så ska man ut till dasset xD jag kommer dööööö ^^ Nej då, så feg är jag inte!
 
 
 
Ser verkligen fram emot att göra något med/för Jamie. Och när ekonomin sviker så får man göra det bästa av situationen =)
 
 
 
 
Ha det underbart! Det ska i allafall jag ha! <3
 
 
//Jessica - A  simple red rose is worth the world to someone!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: