Life will always show you the right way.

2012-07-03 / 15:31:35
Hejsan!



Dagarna går och jag med dem... 
Det är svårt att veta hur en viss situation ser ut, om det bara varit prat eller om det är tid som behövs. 

Strunt samma. Livet får lov att gå vidare på bästa sätt. 
Satt igår och kolla på min älskade son när han låg och sov. Jag kände mig bara varm, som att allt blir bra, allt kommer bli som det ska! 

Jag är så otroligt lottad som fått ett sånt mirakel. 
Jag har världens finaste i mitt liv. 
Det kan vara en kamp i bland att vara ensamstående. Man känner sig i bland otillräcklig. Men jag vet att jag gör mitt bästa, jag vet att jag försöker så gott jag kan att ge Jamie allt han förtjänar. Men något jag vet att jag ger honom i överflöd är kärlek.
Min son är det bästa som hänt mig. 


även i nedgångar så vet man att allt kommer lösa sig på ett eller annat sätt. 
Som jag brukar säga, jag tror ödet, antingen är saker menade att hända eller så är det inte. 
Och misstag man gör lär man sig oftast av. 


Jag känner på mig att allt kommer att bli bra. Jag känner att allt kommer lösa sig. ALLT kommer bli bra. 




På torsdag drar jag och min lilleman ut till kvicksund för att bo i sommarstugan 1-2 nätter. Ska bli mysigt att göra något för engångsskull. 
Vi ska ner och bada i Sanda och så ska vi gå till badberget, kanske se solnedgången! Vi kommer få det så otroligt mysigt! <3 





 
//Jessica - I bland kan det vara värt att svälja sin stolthet och gå vidare! 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: