Man lär dig av sina misstag.

2012-07-02 / 16:14:10
Satt och kollade på A walk to remember i går och drömde mig bort. och funderade på om det finns sådan kärlek eller finns det bara på film?
Finns det verkligen någon som kan älska en precis som man är. Från topp till tå och älskar ens personlighet trots brister?

Det skulle vara kul att veta.


För övrigt kämpar väl vardagen på som vanligt.
Jamie har nya tänder på G så har han gråtit hela natten.

Runt 3:30 i natt vaknade jag i panik av att någon hetts tryckte på ringklockan, ryckte i handtaget, och bankade på.
Jag flög upp ur sängen och var påväg att öppna dörren då jag insåg att jag kanske ska kika i fönstret. Smyger dig och vinklar persienerna lite grann. Ser ingenting, men hör hur någon står där och svär och är arg.
Han fortsätter banka och svära. Jag öppnar postinkastet och säger till honom att han gått fel och att han skulle gå sin väg. Då svor han ännu mer och gjorde pruttljud med munnen. Jag gick till fönstret igen.
Han verkade vara borta.
Så kollar runt lite grann och POFF så står han där framför mig som i en skräckfilm. OM jag blev rädd?
ja, jag tror jag pinkade på mig lite faktist.
Han börjar banka på rutan och skrek och Jamie vaknar och blev jätte rädd, så vi satt i köket och jag ringde polisen.
Dom skulle skicka en bil direkt.
En stund senare går han sin väg och 20-30 min än jag ringt kommer polisen.
Jag gick ut med Jamie och pratade med de och de skulle åka och kolla efter honom.

Jamie kunde inte sova, han var rädd och pekade på köksfönstret hela tiden och jag var skärrad men försökte låtsas som ingenting för Jamies skull.
Han somnade efter ca 40 min. Själv kunde jag inte sova alls. Satt uppe och höll koll och pratade med syster.
Så tack för att jag fick lugna ner mig genom att prata med dig <3


 
Jamie åkte till dagis och jag gick och la mig igen..
I många stunder skulle det underlätta att vara två...i många stunder skulle det kännas tryggare att ha någon. Att slippa känna att man alltid är själv och måste göra allt för att min son ska vara trygg ensam. även när man själv blir rädd så måste man hålla huvudet kallt. Förr blev man alltid skyddad. Men jag vet att allt blir bra, för både mig och min son. ALLT kommer lösa sig och en dag kommer inte vi vara själva.
 
 
 
 
 
Jag har gjort många misstag, både saker jag ångrar och saker jag inte ångrar då jag lärt mig utav dom. 
Alla är värda en andra chans.

Nu gör jag allt för att min son ska må bra!
Och jag gör så gott jag kan!
 
 
 
 
 
I kväll blir det bio med min älskade "ex" svägerska. OM vi ska ha mysigt. det är bara förnamnet.
Jamie är hos sin pappa lite extra länge i dag så jag skulle få lite egen tid. Tack Charlie =)

Ha en fin dag!
 
 
 
 
//Jessica - Jag försöker finnas för dig, men då måste du släppa in mig!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: