Alkolås nästa

2012-06-03 / 10:42:10

Oj oj, vart ska jag börja.. Ber om ursäkt till alla er jag skickat sms med i går och även de jag ringt (såg att det hade blivit en del) man ska nog helt enkelt ha alkolås på mobilen =p

Och ja, jag är fortfarande full, har sovit 2,5 timme. Vi festade till 4 (tror jag det var). Vaknade tidigt och bara satt medans folket fortfarande sov.

En galen, rolig, spontan flummkväll var det helt enkelt.
Trevligt folk, min Liisa, mycket skratt, många drinkar och så kryddar vi med lite dans på det.

Jag har världens lyckorus, känner bara att gårdagen fick mig att må riktigt jävla bra.
Tack Liisa! Menar verkligen det, tack! <3

Så med ett leende på läpparna kryper den här lyckliga kvinnan ner i sin säng och tar sig en tupplur några timmar.


Godnatt/godmorgon/godag!




Over and out!


//Jessica - denna helg = oslagbart bra!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: