Ännu en dag men mer känslor i luften

2012-06-15 / 14:27:21

Det gör ont i bland att inte veta vad som är snack och vad som är sanningen.


Men men, i kväll då jävlar är det en Jesbert och Carbert kväll på hög nivå. Sedan är Bill och Bull med också ;)
Ska bli riktigt kul. Har verkligen sett fram emot den här kvällen i över en månad! Carro och jag <3



Så, stressa lite låter som en plan.
Lämna kameran till Charlie nu. Pussa hejdå till busungen som kommer tillbaka på söndag! Sedan ut med Bengan och slänga mig i duschen.
Strax efter det kommer mamma och kör ner mig till Carbert och resten ska bli historia ;)



Jag önskar verkligen alla en underbar fredag! Och kom ihåg alla där ute att ni är bra.. Precis som ni är <3



Over and out!




// Jessica - vart ligger landet där man böjer bananerna!?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: