Dagen är inte på min sida i dag.

2012-06-28 / 10:15:59
Allt går fel för mig i dag.
I dag är sista dagen att lämna in de sista uppsatserna.
Jag har 2 kvar. Det är bara att ge järnet.

Men som pricken över i så blev Jamie sjuk.
Han har väl nya tänder på G antar jag.
Så hoppas det släpper snart.

Men bryter snart ihop i stress.
Jag får väl skylla mig själv mycket också.
har ju träffat vänner osv när jag egentligen kunde ha lagt tid på att plugga.

Men jag är beroende av mina vänner, att träffa folk, att göra något. Och först stängde jag in mig pga andra problem och sedan nu plugget så har tagit mig dagar off så jag kan göra saker. Men det straffar sig i slutändan. Även om jag tycker att det enda jag gör är att sitta och skriva på de här jävla uppsatserna. SKIT!
 
 
Men men, tur att pappa har semester nu. Så Jamie får vara med morfar hela dagen så kanske jag klarar det...

Tack pappa för hjälpen <3
 
Så kom Jamies pappa hit en sväng nu på förmiddagen för att träffa sin lilla sjukling. Känns underbart att vi har fått bra kontakt med varandra. Vi har den kontakt vi behöver för Jamies skull och kan prata med varandra. Det gör mig glad. Framförallt att allt fungerar för Jamies skull! Det är huvudsaken =)

Men annars så suger dagen!
 
 
 
Jag får väl nöja mig med att gårdagen var bra i allafall.

Först myste jag med världens finaste son.
Sedan träffade jag han!
Sedan mötte jag upp Camilla, då vi åkte och köpte balkong golv. Tog en fika på amarant och bara umgicks. SÅ mysigt. Hon gjorde mig oerhört glad då..  för det var såå länge sen vi såg. <3

Sedan hälsade vi på Sandra en sväng.

Dagen var bra från att jag slog upp ögonen tills jag gick och la mig igen.
 
 
 
 
Ser fram emot att den här dagen ska vara över.
Då kommer kursen vara klar, sedan katastrofen hemma kommer vara fixad och sedan är det helg.

I morgon kommer världens bästa syster över på filmkväll! <3 Ser fram emot det, då lär jag utöka min livsnivå lite också, för skratt förlänger livet va? ;)

Lördag blir det att dricka lite med goda vänner. Så ser min helg ut.
Bara få ta det lugnt för en gångs skull.Sova ut ska jag också göra.. Ska bli SÅ skönt, känner att jag behöver det. min kropp behöver det innan den faller samman. Behöver min skönhets sömn xD hah!
 
 
 
 
 
 
Nej men nu ska jag packa Jamies saker och överlämna honom till morfar.
Och så börjar allvaret!
 
 
 
 
Önskar er alla en riktigt fin dag! Passa på nu, Ut i solen och njut ni som kan!
 
 
 
 
 
//Jessica - I will always try
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: