En fin dag helt enkelt.

2012-06-14 / 00:08:28
I dag har det varit en bra dag. Enkel, vanlig men bra.
Har busat järnet med min underbara son.
Just nu ligger han och skrattar i sömnen inne i sovrummet. Det ljudet kan jag njuta av hur länge som helst.
Han är kärlek rätt igenom. <3



För övrigt så håller jag på att plugga, (ovanligt nog).
Det går framåt, sakta men säkert.

Längtar till fredag, då blir det en Carbert och Jesbert kväll.. SOM VI SENT SKA GLÖMMA! =) <3



Har seriöst inte så mycket intressant att säga i dag... så Tjingelingpling!



ps. Måste upp med mer gravid bilder. SAKNAR DET. ( nej nej jag ska vänta bra länge men nu när Kg kommit ut att hon är gravid igen så känner man suget). Förresten, Grattis igen KG!!! och Magnus så klart ;) <3









Gah va jag blir lycklig av de här gamla bilderna.. iiihh...
Jag tror aldrig jag känt mig vackrare än vad jag gjorde då heller...




Nej nu är pausen slut. PLUGGPLUGG! på´t igen!





//Jessica - Lycka!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: