En lätt romans...eller hur fungerar det?

2012-06-28 / 22:43:16
Satt och diskuterade med en vän i dag..
Så detta är inte specifikt om mig..


Varför är det så att när man träffar någon så flyger man på rosa moln?
Man känner bara glädjen inom sig, och varje gång mobilen låter flyger man upp "kanske är det han".

Men hur länge håller sånt i sig?
Förr kommer jag ihåg att det höll i sig riktigt länge. Man smsa varandra hela tiden, eller ringde eller sågs jätte mycket. Man kunde sitta med telefonen en hel dag. Sedan slutar ju alltid det där jätte pluttinuttiga efter ett tag. visst det kan man leva med.

Men senaste tiden (har hört många haft problem med detta).
Så håller det i sig MAX (då tar jag i) en månad typ.
Sedan får man vara glad om man får ett hej i fb chatten.
Eller så skickar man ett sms men får inget svar.. (nu menar jag inte på ett jobbigt läskigt sätt varje timma, men någon gång då och då.)
Eller att ni skriver en fråga i ett sms, så svarar man och frågar tillbaka och ... poff..


Så killar, är det så att ni bara inte känner er lika intresserade längre? Eller känner ni att nu har jag ju redan halva inne så varför fortsätta?
Är bara intresserad i hur ni tänker... skulle vara kul att veta.

Ja, för de som gillar lite söta saker uppskattar det. Så ett tips. Sluta inte tvärt med det..



I wish I had a red rose.
I wish you hold me tight.
I wish for your kiss to be forever.





//Jessica - I will never wait for the time to be mine, i take it or moving on.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: