Från gyn till vårdcentralen

2012-06-19 / 14:56:53

Jag som trodde och hoppades på att det var spiralen som satt fel. Men icke. Allt såg bra ut förutom en cysta som jag hade. Men den var vätskefylld och skulle försvinna av sig själv.

Men kom iväg med mediciner för smärtan. Jobbigt att inte veta vad det är. Men eftersom det inte är livmodern så är det dags att kolla andra orsaker. Tid om 2 timmar på vårdcentralen. Jaja, tur att det går fort i allafall med tiderna.



Snälla, hitta något så man kan göra nått åt saken tack!


dock kom jag till vårdcentralen och då hade de bokat in mig fel tid. Så här sitter jag och väntar utfall någon kommer ha tid för mig ^^


Fast allt vänder sig emot mig i dag så känner jag mig otroligt glad, lycklig och framförallt tacksam över allt. Över den här dagen, över alla fina människor jag har i mitt liv, min Jamie och ja allt!


Det är verkligen en underbar dag i dag. <3




Over and out!



//Jessica - varje dag räknas, så ta varje chans du kan för att göra varje dag till DIN dag<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: