Ge mig en redig karl.

2012-06-05 / 22:54:15
Hej hopp bloggen!

Dagen har varit helt okej, i allafall på kvällskvisten.
När vi kom hem från dagis passade vi på att leka lite ute i vattenpölarna. Lycklig pojke kan jag säga att jag fick ;) 
 
Efter middagen tog jag och min busunge ett bad. Vi hade vattenkrig. Vilket uppskattades från båda håll tror jag. Eller kanske var det mamma som skrattade aningen mer ^^

Efter det körde vi brottning och skratt tävling i sängen innan prinsen skulle sova. Nog kände jag mig som världens lyckligaste människa när jag låg och kollade på min sovande lilla pojke.
Det är verkligen dessa små tillfällen som gör livets goda stunder.

Att man är så lyckligt lottad är ju helt otroligt. Ofattbart om inte annat.

Nu väntar jag bara på att en redig karl ska dyka upp i våra liv.
Det vore ju pricken över i.
Men det kommer när det kommer. Den delen har jag dock ingen bråtska med. Jag och jamie har det fint ändå =)


I helgen drar jag till västkusten med familjen, för min storebror ska gifta sig. Det var väl då på tiden ;)
Jamie får stanna hemma hos sin pappa. Så mamma kan få sitta still någon minut ^^
Men dock så måste jag plugga ÄNNU mer eftersom jag ska dit. suck. och jaaa jag har inte kommit in i det än så just nu går det segt som fan.
Men men... I CAN DO IT!




Fortsätta lyssna på gammal musik och plugga.
I morgon väntar en halvdag hos Liisa med barnen. Så får dom busa av sig lite.
Sedan åker Prinsen till sin far några timmar och jag passar på med plugget.
Ha en fortsatt fin kväll/Natt..





//Jessica - Livet är bra underbart.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: