hmmm

2012-06-06 / 02:01:18

Nu får man såna där känslor igen.
Att man vet att man gör något som är fel... jag sitter i en piss sits.

Nyss kändes det riktigt fel..
Jag pratar om någon med mina vänner för att jag vill förstå, eller förklara att jag tycker om personen.
Slippa vara ensam i sitsen.
Jag VILL berätta för mina nära...för dom ska veta. jag vill egentligen berätta för världen att någon gör mig glad. MEN jag kan inte. för egentligen är jag bara luft...hmmm förstår inte hur allt går ihop. vet bara att nu insåg jag att jag är den som är själv. jag är den som tänker på något som inte kommer ske..


Jag vill bara ... skita i allt... gå vidare här och nu... Och kanske ska jag göra det. ..


Ska väl avsluta pluggandet och sova... behöver lite sömn känner jag...












//Jessica - ...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: