Im thinking of you intil the stars are mine. Im thinking of you intil the end of time.

2012-06-05 / 09:32:44

Tjooflöjt.
Fy farao vilket underbart väder ute. Man blir så glad. :)

Jag har precis lämnat plutt på dagis och eftersom jag pluggade massa i natt och bara fick sova 3 timmar. Så förtjänar jag några timmars sömn nu när jag kommer hem.
Sen på't igen.


På tal om ingenting. Empa la upp en video när bebisen i magen sparkade. Det var som att jag kände det. Gud va jag saknar de små sparkarna i magen. Vill känna det igen... Dock måste väl rätt karl dyka upp känner jag. Kan ju vara ett plus. ;)

Ps. Hur vet man skillnaden på en romans och en sommarflört?



Over and out!


// Jessica- varje dag räknas! Im just saying

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: