Jag är glad, riktigt jävla glad!

2012-06-03 / 16:43:06

Nu! Exakt just nu skulle jag vilja stanna tiden. För jag mår så otroligt bra.


Jag vet inte varför, kanske för att alla bitarna börjar falla på plats. Eller kanske för att det går bra med skolan, eller för att jag fått hem min son, eller för att syster kommer, eller för att jag har haft en helt otroligt bra helg....eller kan det bara vara så att jag mår bra för att alla mina problem löst sig? :)



Hur som helst kvittar det vad anledningen är! Bara detta lyckorus håller i sig så är jag glad.


I kväll kommer syster över. Vi ska ha myskväll. Lägga lillkillen tidigt och kolla på bb finalen och supernatrual ;)
Kan livet bli bättre?

Man väljer själv sin väg. Det känns som om jag valt rätt väg för en gång skull. :)




Ta vara på dig och andra i din omgivning.


Varje dag räknas.
Im just saying!


//Jessica - when everything goes my way


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: