Kärleken finns där

2012-06-11 / 11:30:03

Det ger hopp om att kärleken finns där ute när man såg kärleken mellan bror min och Zara i går. Dom lyste av lycka.
Jag är så glad för deras skull.
Ett stort grattis till er.
Från Andreas Sverin och Zara Carlström till herr och fru Sweström!


Det var ett otroligt fint bröllop och tårarna flödade när lilla Isa gick upp och sjöng för sina föräldrar. Så otroligt modigt och fint!
Middagen var lyx! SÅ otroligt god.
Och dricka och prat i överflöd.

Älskade bror. Att se din lycka i går, att se hur du lyste av glädje, att se hur fina ni var. Det var värt enormt mycket. Jag älskar dig Andreas. Kära bror!




Bakis i dag? Nje inte direkt. Sitter nu i bilen påväg hem.
Om 5-6 timmar är vi hemma. Då blir det att åka direkt och hämta Jamie på dagis. Min lilla älskade prins <3 oh va mamma saknat dig, även om det varit riktigt skönt med lite ensam tid också, men nu räcker det. Nu behöver jag få gosa med min lilla ängel.




Det kommer komma upp bilder senare.



Over and out!



//Jessica - kärleken finns där ute. Sluta leta så dyker den upp när du minst anar det.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: