Live each day!

2012-06-18 / 21:10:54

Hej hopp och godkväll!

Jamie somnade precis efter en brottningsmatch. Det blev oavgjort då det slutade med att båda låg och garvade.

Åh va jag älskar såna här stunder.
Vad gjorde jag på kvällarna innan jag fick Jamie? Vad gjorde jag om dagarna? Hur gick mina tankar?
Det är skumt att man knappt minns. Jag älskar Jamie mest av allt på jorden.





Nu blir det att krypa ner i sängen bredvid prinsen och försöka sova. Även om jag vet att det kommer sluta med att jag ligger ute på fb eller kollar på hem till midgård på mobilen. Haha iofs ska jag nog göra det. Behöver bli lite glad.

I dag har tyvärr det varit en mindre bra dag för mig. Men alla har väl såna antar jag. En kram skulle inte sitta fel nu.


Hoppas alla andra har haft en fin dag.
Det förtjänar ni.



//Jessica - Every day is a new day!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: