Mikaela Andersson!

2012-06-13 / 12:35:48
Hej bloggen.

I dag vill jag tillägna mina tankar till en gammal vän. Hittade en massa gamla bilder på oss.
Mickis, du och jag var som helan och halvan i våra tonår. Jag bodde hos dig och jag såg dig som en syster.
Vi gjorde allt ihop.
Vi hade helgalna stunder. Det var så skönt att umgås med dig, våran vänskap var något extra. Man fick knappt en tråkig stund när vi var i samma rum. Alla skratt och gråt som vi delade. ALLA minnen kommer alltid sitta kvar i hjärtat.
Den kontakten vi hade var speciell. Vi gjorde allt ihop.
minns när vi bakade chokladbollar och moffade i oss allt på midre en tre minuter, rökte vattenpipa, alla fester, när vi "busade" och rökte i trapphuset. Men det bästa av allt, när vi bara va, bara kunde ligga i soffan och prata i timmar. Vi fanns alltid där för varandra. I vått och torrt.
Som vi alltid sa då, du och jag mot världen. Men något gick snett på vägen.
Vi tappade kontakten, och några år senare flyttade du från stan.
Jag skäms att jag aldrig tog reda på vad som hände sen, jag skäms att jag inte fanns där för dig.
Jag skäms verkligen.  

Älskade du!





Jag tror att när man är äkta vänner spelar inte det någon roll hur många år det är mellan att man ses.
Äkta vänner vet att man har varandra ändå. Och att det alltid finns en väg tillbaka!

Jag finns här! Jag är vid din sida...och jag ska aldrig lämna den igen! <3




Du har alltid betytt mycket för mig gumman <3
Jag är stolt över dig!






//Jessica - hehe vet att det ser ut lite som en kärleksförklarning här. Men det är en vänskapsförklarning. För vi har alltid haft varandra, och kanske kan vi ha det igen! <3
Kommentarer!
Postat av: Mickis

Haha, vilka härliga bilder!!! Saknar dig som fan, vart alldeles tårögd här. saknar dig så det gör ont i hjärtat! Förlåt för dom tysta åren, men nu vet du lite mer hur livet behandlat mig senaste ¨åren., men nu är jag tillbaka!!! Och vi ska ta igen alllt, längtar tills vi ses <3 <3

Kommenterat - 2012-06-13 / 15:03:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: