När livet går nedåt i uppförsbacken

2012-06-02 / 09:45:48

Välkommen lördag!

Det är inget fint väder i dag, men det gör inget för jag strålar ju. ;p

Nej men hade en riktigt fin kväll i går, lite "skumma" stunder uppstod ju men det var intressant också ^^

Träffade min BeaBus ute också, och Bellan. Det var en av de bästa sakerna, dom är som ett lyckorus i hela kroppen.

Sedan var jag lite busig, mer säger jag inte ;)

Men som sagt en lyckad kväll :)

I dag blir det möhippa för min svägerska, vi ska ut och äta god mat mm. Sedan drar jag till Liisa och Kai. Där vet man aldrig hur kvällen slutar xD
Haha ..


Nej men önskar alla en fortsatt trevlig helg, det ska i alla fall jag ha. <3



Glöm inte att du är värdefull och bara du kan välja dina vägar.
Varje dag räknas!




Over and out!


//Jessica - livet pågår, glöm aldrig det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: