Nu vankas det bröllop

2012-06-10 / 12:05:04

I dag ska kära bror gifta sig.
Underbart, det var på tiden.

I går blev jag dissad av mina syskon. Jag kände att det skulle vara trevligt att dra till hamnen och ta en öl tillsammans. Men de är otroliga torrbollar. Dom ville hellre titta på film...

Men det stoppade inte mig. Träffade norrmänn som bjöd på öl och så snackade vi massa skit. Så jag led inte.

Dock har jag inte varit på humör under våran resa. Känner mig inte riktigt medi familje resan. Ingen frågar om jag vill spela. Eller nått....man blir lite less...men om två timmar är det bröllop. Det om något ser jag verkligen fram emot. För jag älskar min bror och han är otroligt lycklig. <3



Men längtar efter min son!



//Jessica

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: