Plugget tar aldrig slut.

2012-06-17 / 23:38:49
Jag kämpar på med pluggandet.
Jamie somnade sent i dag. och även om jag hade bråttom upp för att plugga så fort han somnade så var jag tvungen att stanna kvar lite extra och kolla på mitt lilla mirakel.

Han växer så det knakar. Och blir sötare och sötare för varje dag som går.
GUD va jag älskar min lilla pojke. <3




Ögonen går i kors. Men måste skriva minst två uppsatser i natt så antar att det inte blir någon sömn alls i stället.. men men.. sova kan jag göra i graven sen..





Är på inte allt så bra humör nu på kvälls sidan.. man kan ju alltid fråga sig varför... jag vet nog men det håller jag för mig själv..

Jag är på bättre humör nu för jag har insett att det är ganska onödigt att gå runt och vara irriterad. Bättre att vara glad och lycklig vettja =)



Nu vaknar Jamie i mardrömmar.
Mysa ner mig hos honom tills han somnar om!




NATTI NATTI på alla som sover eller ska sova =)







//Jessica - Du är en saga för god för att vara sann.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: