i can see you

2012-06-13 / 00:23:35
Godkväll.

I dag har det varit en otroligt mysig dag.
Jamie fick vara hemma från dagis och jag tog ledigt från pluggandet. Först hade vi mys här hemma.
Sedan drog vi till tunabusland och mötte upp Liisa och Emma. Det var riktigt kul.
Prata skit och busa av sig lite ^^

Sedan har min lilla prins varit på världens myshumör. Så vi har busat och myst i soffan framför bumbibjörnarna och sedan har vi legat i sängen då lillfisen bara har legat och klappat och kramat och pussat på sin mamma. Sånt värmer i mitt hjärta.



Nu har jag pluggat ett tag. är inne på intressanta ämnen i social omsorg så är faktist kul att plugga nu..


I morgon ska jag ner till bilskolan så de kan hjälpa mig med min teori. För det har jag lovat Fredrik tokunge! Så det så. ;)
Nej men körkortet måste ordnas. Det är ju nästan klart ändå liksom.

Nej nu ska jag avsluta detta för att gå till sängs tidigt i kväll.. ska bli skönt.



Lämna Jamie på dagis, ner på stan och göra ärenden och hem för lite städ och plugg... Så ser morgondagen ut.






I've locked my heart so no one can steal it!









Mysigt! Hittade en gravidbild... plutten låg där inne!



Såå liten!


image description
Från en liten bebis till en liten pojke....

KÄRLEK ÄR DU JAMIE!!! <3







//Jessica - I dag känner jag mig lycklig!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: