Varje dag räknas!

2012-06-20 / 21:48:24
Hej hopp lingon sn*pp!
 
Hoppas att alla har en fin kväll.

Själv har jag gjort i ordning en grönsaksbricka, och tagit fram boken. I kväll blir det till att hårdplugga.
Det tycker jag är helt okej.


I dag har jag lämnat Jamie på dagis, hem, tagit hand om Bengan, sovit en stund, åkt ner och träffat han, sedan åkt och handlat med mamma och myst med lilla hjärtat!


Känner att livet är ganska underbart som det är.

Sedan som pricken över i;t så har csn ÄNTLIGEN beslutat att ge mig bidrag.
Månaderna är räddade.
SÅ nu äntligen kan man känna sig säker.

För övrigt så är jag en ganska lycklig tjej faktist.
Jag har någon som gör så jag smälter.
Jag har min underbara son,
Jag har min underbara familj,
Jag har mina älskade vänner,
och jag har LIVET!






Nu hoppas vi att jag prata lite med han som gör mig glad i kväll. .

 
 
Njut av livet folket. Du har bara ett liv och det pågår just nu. Så ta vara på det.




//Jessica - Love lift us up where we belong
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: