Det var ett tag sen

2012-05-09 / 17:01:15

Men nu är jag igång igen.

Det har väl inte hänt något speciellt sen jag skrev sist. Har kört i gång hårt med att nå mitt mål dock. ^^
Träning och äta rätt.

Eftersom jag fuskat x antal gånger så tänkte jag köra stenhårt nu.
Från nyår så har jag i allafall gått ner 11 kg. Men är fortfarande 10kg i från att väga som jag gjorde innan jag fick Jamie. Och efter det ska det självklart fortsätta att gå neråt. Men 10kg till är det viktigaste.


Ja vad mer, livet knallar på som vanlig och jag känner lycka i nästan allt. Jag älskar mitt liv helt enkelt.
I dag fick jag besked att jag kommit in på min utbildning så äntligen får jag slutföra den. Antagligen är jag klar i oktober och då kör vi på. :)


Nej dags att dra till gymmet! Here we go.

//Jessica - *~ Livet pågår, glöm aldrig det ~*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: