Ett ord för livet - mysigt

2012-05-13 / 20:03:32

Hej hopp!

I dag har det varit en strålande dag.
Först hade jag och Jamie en mysig morgon med moster som sov kvar här.

Sedan kom min underbara kusin vicky och min älskade gudson Liam hit. Vi tog oss en lång promenad och pratade av oss lite. Det var skönt :)

Sedan blev det mer mys med syster, lagom till att hon åkte hem kom kg över på en fika. Och om en stund kommer Cattis hit och har myskväll med mig och Jamie.

Jag är omringad av så otroligt fina människor. Jag är så lyckligt lottad som har så många otroligt fina vänner. <3



På tal om ingenting. Jag har tänkt (oh ja, det har blivit min starka sida...eller?


Jag undrar om romantiken har försvunnit en knutta bland folk?
jag menar, nu ska man vara tuff, eller spela lite gullig någon månad så är det klart? Eller inte uppskattar att få något tillbaka?

Och killar, uppskattar inte de romantik? Eller att bli ompysslade?

Eller är det något som är bort prioriterat?
Jag saknar att ha någon att skämma bort, uppmuntra och bara få känna mig trygg med.
Jag saknar att få göra "söta" saker för någon speciell.

Får nöja mig att göra det för mina vänner så länge ;)


Men finns det någon där ute som fortfarande tror på äkta kärlek?

---------

Sedan har jag tänkt på det här med att jag har ett barn.
Jag själv som person skulle inte vilja komma in i ett förhållande där någon redan hade barn, fast kanske finns det någon som skulle uppskatta det, vad vet jag?
Självklart tror jag att det blir annorlunda om man nu faller för någon som har barn sedan tidigare.


Äsch, jag bara babblar på här. Tror knappt jag själv förstår vad jag skriver om ^^

Jag tror det finns någon för alla. Det dyker upp när du minst anar det.

Och en sak till er killar. Många har en förmåga att tro att jag är tok intresserad av någon bara för att jag vill ses, glo på någon film osv. man kan faktiskt vilja lära känna nytt folk bara och umgås med nya vänner. ;)





Sköt om er alla där ute.

Öppna ögonen. Din önskan är närmare än du tror.


//Jessica - Livet pågår, glöm aldrig det!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: