När vägarna korsas

2012-05-23 / 18:46:04
När vägarna korsas och man känner att allt bara är så rätt... Kanske denna gång..kanske... Men ändå så vet man att det är fel.
Då är det bara att avsluta något som inte ens har påbörjats.
Och det finns fler fiskar i havet. Så jag överlever alltid ^^
men det är synd.

Förövrigt så har jag äntligen börjat studera igen och allt flyter på.
Det känns underbart!

Känner mig verkligen så lyckligt lottad i livet, (nästan) allt går min väg.

I helgen tänkte jag och Jamie åka ner till och kolla på Prideparaden. Sedan träffa Carro, och på kvällen kommer Anna och Rebecca hit och ska grilla. SÅ underbart!



*~Du är Kärlek för mig ~*




Tack alla vänner för gårdagen.
Jag är glad att jag har er =)



Over and out!

//Jessica - Livet pågår, Glöm aldrig det!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: